Tuesday, July 9, 2013

Allah Maha Mengetahui..

Ya Allah..

Semoga kau beri aku kekuatan menghadapi ujian mu.. menghadapi manusia2 yg sifatnya munafik..

yg kononnya x bercerita.. tp mengadu domba
yg kononnya tidak memfitnah.. tp menyebar cerita sebelah pihak
yg kononnya bukan hipokrit.. tp manis didepan lain benar belakangnya
yg kononnya bukan mengumpat.. tp menjadikan perihal ku perbincangan mereka
yg kononnya bukan pengkhianat.. tp sifatnya melukakan..
yg tiada kena mengena.. tp menyokong tidak semena-mena..

sesungguhnya aku membenci perbuatan mereka.. tp aku mengasihani mereka.. kerna mereka bakal berhutang kemaafan dariku selamanya

berikan aku kekuatan dan kerendahan hati utk memaafkan mereka..

Ya Allah.. kau gantikan laa setiap perbuatan mereka terhadap ku sebagai 1 ganjaran pahala.. jauhkan aku dari sifat2 mereka itu..

Beri laa petunjukMu.. dan balasan yg setimpal.. Sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui.. aamin..

0 comment:

Belongs to..

A twenty something lady, who drives 45minutes to works everyday.. Proud to be wife to incredibly loving and supportive husband (Mr.Amin) and blessed with a lovely charming lil' prince (Darwisy).

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP