Saturday, October 31, 2009

Cerita petang Sabtu

Umi saya ckp Abi saya akan pulang petang nanti. Jadi kami ber2 pegi ke rumah Tok ayah utk menghabiskan masa sambil menunggu. Mcm2 yg saya dan Umi buat utk menghabiskan masa kami ber2.

Ada sesuatu di atas kepala saya.. tp saya buat2 xnampak.. cuba lihat muka berkerut tanda x suka.. arghh
oOo ini topi cute yg saya jumpa.. lepas tu ada org letak atas kepala saya yg agak cute ini Org itu.. x lain x bukan... Umi saya yg xdak keja aritu.. asyik buli saya jaa
Kami jugak sempat keluar bersiar.. tp bukan saya yg drive keta.. saya eksen saja
Saya dgr muzik guna hp Mak Chaq saya.. best jugak ni.. (sambil angguk2 kepala)
Skrg saya dah x tahan.. kena call Abi saya.. tanya bila nk sampai.. bila Umi saya boring dia dok snap pic saya.. saya pun dah x larat berlakon dah posing2 dah ni.. sekian

0 comment:

Belongs to..

A twenty something lady, who drives 45minutes to works everyday.. Proud to be wife to incredibly loving and supportive husband (Mr.Amin) and blessed with a lovely charming lil' prince (Darwisy).

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP