Friday, October 30, 2009

Tinggal kami ber 2 saja

yuhuuu.. sudah berminggu rupanya ku menyepikan diri dari dunia blogging ku.. oh rindu nyaa.. kuang kuang.. jiwang di hari Jumaat. Sebenarnya I tiba2 hilang daya kreativiti utk menulis gara2 suamiku enggak pulang sejak 2 minggu lepas - reason : compulsory team building. ampehh tuii..

kami ber2 (+ Darwisy) pun bukan diam2 saja, jalan2 jugak.. destinasi : rumah Makcik Dasimah di Taman Selasih Kulim. Maybe ada yg kenal Makcik sbb dia ni tokei restoran Dasimah di Kulim jugak. On 8th Nov, Makcik and Pakcik akan berangkat ke Mekah bagi menunaikan Haji. So kami ke sana bg menghadiri kenduri doa selamat memohon keberkatan perjalanan mereka ke sana.. InsyaAllah..

Slalu bila ke majlis2 kenduri, pastinya kami ber3 tapi kali ni ber2 ja.. nasib baik budak kecik ni dah pandai buat kawan.. so he met a new fren there.

Jom main dgn saya nak x..?
Kita main cam ni.. sila tgk tangan saya
Alaa.. jgn laa tgk kamera tu, Umi saya mmg suka tangkap gambar saya
Tolong buang temucut kat seluar saya ni pun bagus jugak
Yeayy.. awak ni sgt pandai sbb tolong buat temucut kat seluar saya..
Skrg nak belasah motor rotan tok cik lak
Nama roda dia x pusing pun?
iskk.. naper x gerak2 ni
kita main kat tempat tinggi la ckit

Nasib baik laa si kecik ni x buat hal sgt sepanjang majlis tu.. kalo x.. mau pengsan laa Umi dia.. huhu

0 comment:

Belongs to..

A twenty something lady, who drives 45minutes to works everyday.. Proud to be wife to incredibly loving and supportive husband (Mr.Amin) and blessed with a lovely charming lil' prince (Darwisy).

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP