Tuesday, February 23, 2010

Bisul

Memandangkan cuaca yg agak panas dan kering skrg ni, bermacamlaa masalah kesihatan yg timbul. Sakit yg x disangka-sangka pula terkena dekat lil' Darwisy.. BISUL.. and de worst part is terkena betul2 bawah his lips. Can you imagine.. kesian laa kat Darwisy.

Mulanya I x sedar, sbb I thought just normal ulser memandangkan I pun terkena.. maybe he got infected from me. Malangnya sakit lain.. hmmm.. luckily me and hubby singgah ke clinic dr. Akram on last Sunday and he detected the reason.

Alhamdulillah bila dah makan ubat clinic.. harini bisul and bengkak dah semakin surut.. Darwisy pun dah kembali ceria bermain. Leganya.. bila tgk his happy face back.. : )

**Agaknya musim panas ni mcm2 penyakit datang tanpa diundang termasuk meroyan kan.. iskk iskk

3 comment:

D@puR D@n OvEn February 23, 2010 at 6:23 PM  

Sian ye darwisy ada bisul. hehehe. Musim pnas ni senng nak kene ulser. Yang penyakit meroyan tu, gagah gak ye nak bukk blog watie ni kan? hehehe

kucinbelemoih February 24, 2010 at 12:04 AM  

shian baby boy k/wati..alhamdulillah dah surut. xpa, baby boy kan kuat. bisul kecik ja..no hal.. :D

Heart February 28, 2010 at 10:29 PM  

Jeri & kucinbelemoih : alhamdulillah dah lega dah. bagus betul ambik ubat dkt clinic dr. akram sekejab jer lega dah..
**agaknya dah terlampau panas.. sbb tu angin gila keluar buat org meroyan xtentu pasal.. haihh.. nasib baik laa kita xdk kawan2 camni.

Belongs to..

A twenty something lady, who drives 45minutes to works everyday.. Proud to be wife to incredibly loving and supportive husband (Mr.Amin) and blessed with a lovely charming lil' prince (Darwisy).

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP