Monday, April 19, 2010

AdaMaya

Sepanjang minggu I bekerja dalam normal working hour, I dah tersangkut mengikuti citer drama terbaru di slot Akasia TV3.. AdaMaya.. mesti ramai yg suka kan.. waaaaa... benci tul laa bila dah mula menjadi pengikut setia ni.. mesti nak balik kerja on time.. sbb nk balik tgk drama ni.. haihhh.. apalagi my partner G.. kena laa ikut my time kan.. hehehe.. thx yer my dear fren.. hg pun bole balik tgk sama..
I suka sgt watak2 dalam citer ni.. sbb cute except for the boyfren si Dani tu.. nyampahhh.. asyik kaco daun jer.. Memandangkan citer ni taken from Movie : I'm not single and I dah pun watched this movie.. bole laa paham bila join the fan sekerat jalan jer.. hehehe
Rasanya terpaksalaa I melayan youtube for next coming episod memandangkan tommorrow I dah back to my normal shift.. huhuhuu.. anyway its not a big deal memandangkan kita bole jer browse tru internet skrg ni kan.. hehe
Credit to http://www.kujie2.com/ for the drama poster above

Personally I rasa Lisa Surihani dah semakin berjaya mengembangkan bakat lakonannya dgn jayanya.. Buat pengomen2 yg berasakan lakonan si Lisa ni mcm kayu.. watch again.. give her some space laa.. maybe not about her acting but her character in the story.. and I believe sometimes its affected by her babyface looking make her not quite suit with the character. I suka si Sein punya lakonan.. bila sekali sekala tgk muka2 baru berlakon and hensem lak.. best gak hehehe.. Anyway they look suit together.. hope the ending of the story will be really gud.. : )
Saper2 yg belum lagi tgk citer ni.. sila laa tonton cause it's getting excited and romantic.. Luckily I got the chance to watch it today with my hubby.. kena lak part2 yg romantik n kiut miut.. best best.. hehehe

1 comment:

hijriah-hidayad-hiwayat April 19, 2010 at 10:54 PM  

oooooo ni keja hang ponteng hr ni no....

Belongs to..

A twenty something lady, who drives 45minutes to works everyday.. Proud to be wife to incredibly loving and supportive husband (Mr.Amin) and blessed with a lovely charming lil' prince (Darwisy).

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP