Thursday, December 9, 2010

Wardrobe attack... oh tidakkk..!!

Mula2.. tarik nafas panjang2.. sbb mata & otak anda bakal disesakkan dgn timbunan, semakan, selerakkan dan apa2 saja yg seangkatannya.


Agak2 ni gaya org nk pindah rumah ke, nak menyimpan ke, kena pecah rumah ke, or ada org mengamuk tahap gaban ni..

Sampai kan tempat tidur pun menimbun baju2 memenuhi ruang..


Tgk pulak baju2 yg dibaling gol ke dlm bakul.. amacam dah mula sesak nafas x..?? hoho

Tadaaaa... kosong dah wardrobe ku.. bukan pasal beli almari baru yer.. kalo nk beli pun I rasa nk kena pk 1001 x kalo begini laa cara nyaa huhuhuuuu

Skrg kita lihat pulak apa yg ada di sebalik almari... bila dah 0 baru bole tolak.. berat nk mampus wehhh... anda dah bole agak apa puncanya skrg..??



Skrg mari kita lihat dengan lebih dekat.. inti pati nyaa.. get ready utk rasa meremang yerr.. :p


**




**




**




**





**





**


Itu Diaaaaaaa..................

Ini adalah antara ribuan anai2 yg menceroboh almari usang ku.. jgn silap tgk mcm butir beras yer... mentang2 laa menjelang Maal Hijrah.. para anai2 pakat2 berhijrah masuk almari aku.. hangin sungguh laaaa... uwaaaaaaaaaaaaaaa...



Actually I baru pasan on last Sunday, nasib baik my hubby ada.. so dia laa yg tolong semburkan ubat pembunuh anai2 dgn segera.. tp memandangkan isi perut yg keluar dari almari ku itu sgt laa byk gilerr.. (baru ku tahu.. hahaha).. so I terpaksa membuat kerahan tenaga utk menyusun silang kata... ehh... baju... semula yerr... sampai kena ambik cuti laa on dat Awal Muharram day..
So, kesimpulannya I mmg sgt menghayati erti perpindahan on dat Awal Muharram dan terasa xmo pindah ke mana2 dah hahahaaa



***pssttt... anai2 ni saja bagi hint dekat I suruh beli almari baru kot... so Mr. Hubby.. amacam..?? sila sponsor bole..??








2 comment:

asZmin abdul rahim December 10, 2010 at 4:42 PM  

salaam, Kwati, jgn beli almari baju kayu dh... buat anai anai kenyang jer.. custom made pakai stainless steel.. baru rongak gigi anai anai tu... grrrrr (tumpang geram)

heheheh

AzizMostafa December 15, 2010 at 12:26 PM  

so I terpaksa membuat kerahan tenaga utk menyusun silang kata
-
Silang Kata macam * atau +?!
http://www.typophile.com/node/51401
http://powerwordpuzzles.com/sunbursts/
http://typophile.com/files/Krosslang.pdf
http://typophile.com/files/Key-Whls.pdf
http://typophile.com/files/16-petals.pdf
http://typophile.com/files/K-flower.pdf
-
Melompat Lebih Tinggi + Semoga Berjaya
http://typophile.com/node/74436

Belongs to..

A twenty something lady, who drives 45minutes to works everyday.. Proud to be wife to incredibly loving and supportive husband (Mr.Amin) and blessed with a lovely charming lil' prince (Darwisy).

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP