Tuesday, February 22, 2011

Aku atau Hati yg EMO

Tgh2 malam camni aku bole rasa EMO... haihhh.. benci betul laaa... dah laa datang bulan... ada hajat yg x kesampaian... ada STUPIDO yg buat hal... adeiii... tension laa... nasib baik anak aku tgh tdo... kalo dia pun buat perangai.. rasanya ada yg kena telan ni.. haihhhhh

Hati.. kenapa laa ko sakit..?? Susah sgt ker nk jaga hati aku ni..?? Susah sgt ker nk faham hati aku ni..?? Keras sgt ker hati aku ni..?? Kalo pun ko keras, bila asyik ditindas apa yg bole ko buat..? Ko tu sebenarnya keras, sbb ko kecil jer.. konon2nya ko kuat..!

Yea yea.. Hati aku ni bukannya besar sgt pun.. ada limited space kata org2 puteh.. kalo laa hati aku makin mengecil sapa nk jawab..?? Aku jugak laa tu... So, aku sorang ker kena paham hati aku..??

Skrg ni jgn tanya apa2 lagi.. sbb aku kena ambik masa paham hati aku sebelum paham pasal hati org lain..!! Ada paham...?

Sekian.. aku tau hormon aku tgh x stabil :p

0 comment:

Belongs to..

A twenty something lady, who drives 45minutes to works everyday.. Proud to be wife to incredibly loving and supportive husband (Mr.Amin) and blessed with a lovely charming lil' prince (Darwisy).

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP