Thursday, March 31, 2011

Loving this...

Few weeks before, I ada received a parcel.. sebenarnya I dah lama dah menanti barang yg dipesan melalui blogger lain. Kenapa..? Sbb imported from London hokey.. sgt2 teruja bila my mom tepon and bgtau ada parcel sampai.. yeay yeayy... nearly 1 year I've been eyeing for this, skrg wish came true... yee haaaa...

Nipis jer mcm hantar document.. hehehe

Tadaaa... isinya... Maysaa chiffon snood hood scarf

Ada org lain yg turun peep nk tgk apa benda yg buat Umi nya excited sgt.. hehe


Kesudahannya.. si kecik ni diarahkan menjadi model pertama yg mencuba.. haha.. sgt comeiii.. tp xleh buat dah lepas ni.. nanti kena marah dgn Abi.. :p

This is my 1st look, try pakai utk ke kenduri.. saja jer letak my own accesory.. ok x..??


Ni pulak recently punya pic yg I snap lepas balik keja.. mmg jadi keja sungguh hehe

The best part is, I bole pakai earings.. yeayyy.. makin bertambah laa my accesories collection nanti.. (plan nk update tentang my acc collection lak nanti)

Right side plak... cool kan.. without exposing my aurat now I can wear earings lak... terasa fashionable laa...


** ada yg nk muntah.. silaa syuuhhh syuhh dari cni yer.. sbb ada aku kesah..?? :p

3 comment:

Nini Best April 14, 2011 at 4:42 PM  

Hi,

Dear, boleh i tau u order dkt mana ye? i malas nk order direct trus dr maysaa. how much it cost you?

Heart April 22, 2011 at 5:09 PM  

Hi Nini,

Sorry dear, for de late reply.. bz buzz ckit hehe.. anyway, haritu i bought this maysaa snood hood tru atiqah adnan.. such a nice person, u can visit her at http://atiqahadnan.blogspot.com/. or u can contact nanie@durafashion.com. this lady yg sent the scarf to my add. Hope this will help u.. : )

Marie April 29, 2011 at 10:15 AM  

nice scarf..and it suits u ;) cantik!

Belongs to..

A twenty something lady, who drives 45minutes to works everyday.. Proud to be wife to incredibly loving and supportive husband (Mr.Amin) and blessed with a lovely charming lil' prince (Darwisy).

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP