Wednesday, June 24, 2009

Batuk.. hilang sora..!!

Adoii laaa.. sora ku hilang tiba2.. bukan hilang terus laa.. tp dah hilang tahap kemerduaannyaa.. yg tinggal cuma laa sisa2.. yg boleh anda bandingkan dgn penyanyi rock ala2 Ramli Sarip.. Macam mana ni..?? tgk rupa ayu jer.. bukak sora.. cam rock kapak.. tensen tensen..

Dah byk hari jugak sebenarnya I x brapa sihat.. dgn batuknya, kering tekaknyaa, pedih mata laa.. tp tgk dlm diary belum lagi I ke luar negara samaada Mexico, Toronto dsb.. so rasa2 mustahil kot nk terkena Influenza A (H1N1) kan.. kalo setakat cakap telefon dgn org di sana ada laa.. rasanya belum lagi laa terkena percikan air liur atau udara x sihat dari sana.

haihh.. xtau laa I nak makan ubat mcmmana lagi ni.. takkk lega2 jugak.. kawan2 di luar ada nasihat yg berguna x utk merawat kes kekerapan batuk yg I hadapi skrg ni..?? sila laa kongsi2 petua yer..!

3 comment:

hijriah-hidayad-hiwayat June 25, 2009 at 12:54 PM  

petua batuk...sbb kat China dulu aku batuk cam hang la...

Depa jamu aku ayaq suam tambah madu dengan lemon atau pun limau nipis pun kira ok la...

try it...ia berkesan utk aku.

Mama Adriana June 25, 2009 at 1:46 PM  

kami pun dengaq benda yg sama..kalau tak baik gak hampa leh tukaq profesion jd rockers...ekeke

D@puR D@n OvEn June 25, 2009 at 4:47 PM  

petua mama jeri mkn makan kicap ngn limau nipis satu sudu besar. ia utk legakan batuk n sakit tekak..

Belongs to..

A twenty something lady, who drives 45minutes to works everyday.. Proud to be wife to incredibly loving and supportive husband (Mr.Amin) and blessed with a lovely charming lil' prince (Darwisy).

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP