Sunday, June 14, 2009

Tag from Marie

Sorry yer Marie.. baru berkesempatan nk menjawab tag u ni.. xder masa laa.. masa I sgt berharga skrg ni.. ngeh ngeh

1.Apa Perasaan Anda Sekarang?Boring.. sbb I terkandas di rumah sementelah my hubby pula cbok dgn project ayam2 pirunya.. petang karang I nk balik umah my parents jugak..!

2.Saya nak makan...durian.. teringinnnn sgt2 ni. Asyik dpt bau jer.. bila laa nk merasa ni..haihh

3.Saya tak suka...Org yg perasan bagus.. tp x bagus mana pun. plus suka sgt usha org mcm org berhutang dgn dia.. apa kes..!!

4.Impian saya?hidup mewah bersama keluarga.. bercuti sana cni...dan fokus pada pelajaran anak dan bakal anak2.. hehehe.. I nak wariskan ilmu pada mereka.. insyaAllah..

5.Haiwan yang saya tak suka?Tikus... tolong jgn dekati saya..!!

6.Saya harapkan..Keluarga kami diberkati Allah..anak2 I membesar menjadi org yg berguna pada agama, bangsa dan negara.. chewahh

7.Jika boleh putarkan masa?hmmm.. I xdpt fikir part mana nk tukar hehehe.. anyway I masih bersyukur dgn apa yg I dah lalui pada masa lepas, skrg dan isyaAllah pada masa akan datang. Baik dan buruk itu dtg dari Nya.. setiap kejadian pasti ada hikmahnyaa.. dan.. yg paling penting setiap pengalaman itu laa yg mendewasakan kita.. :p

8.Saya pada 10 tahun akan datang?Seorang wanita yg bahagia dgn keluarga, kehidupan dan kerjaya nya..insyaAllah

9.Handphone saya adalah sebuah?Nokia.. but i prefer samsung..hehe

10.Saya pernah bercinta sebanyak?hmm..byk jugak I gayut sana cni.. (cinta monyet la katakan)..but now..my only Heart is for my Hubby

11.Saya suka pada Sidia.. yg menawan hatiku setiap masa..walaupun ada kalanya tdk semua indah belaka..tp beliau tetap istimewa di hati beta.. pheewittt

12.Kawan-kawan saya..yg baik2 belaka tp ada kalanya gila2 (seperti saya jugak)..yg perasan bagus dan kurang sense of responsibility sama sekali tdk tersenarai..

13.Pernah dikhianati?Pernah

14.Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?Semoga mereka mendapat habuan masing2..

Senaraikan 8 orang untuk di Tag1.
Rasanya xder saper dah.. so I tag myself jer laa.. memandangkan tag ni pun dah agak basi utk dijawab.. hehe..org2 lain semustinya sudah terkena pun..:p

0 comment:

Belongs to..

A twenty something lady, who drives 45minutes to works everyday.. Proud to be wife to incredibly loving and supportive husband (Mr.Amin) and blessed with a lovely charming lil' prince (Darwisy).

  © Blogger Template by Emporium Digital 2008

Back to TOP